ارسال به سراسر ایران
حداقل خرید ارسال رایگان 200,000تومان می‌باشد
09102341090

بایگانی نوشته‌ها


تفاوت جوراب‌های سه ربع، دو ربع و یک ربع

تفاوت جوراب‌های سه ربع، دو ربع و یک ربع

مهمترین تفاوت سه عضو خانواده جوراب‌های ربع دار! ارتفاع ساق این مدل جوراب  است. جوراب‌های سه ربع بیشترین ارتفاع ساق و جوراب‌های یک ربع نیز کمترین  ارتفاع ساق را دارا هستند. ارتفاع ساق جوراب‌های سه ربع تا نزدیک زانو بوده و در مدل‌های دو و یک ربع تنها مقداری بالاتر از مچ و قوزک پا می‌باشد.

جوراب یک ربع

جوراب یک ربع

جوراب یک ربع نوعی جوراب با ساق کوتاه است که ارتفاع ساق جوراب تنها چند سانتیمتر بالاتر از مچ و قوزک پا می‌باشد. در جوراب‌های یک ربع که تحت عنوان جوراب ساق کوتاه نیز شناخته می‌شوند، ارتفاع ساق بلندتر از جوراب‌های مچی و کوتاه‌تر از جوراب های دو ربع یا نیم ساق می‌باشد.

جوراب دو ربع

جوراب دو ربع

جوراب دو ربع نوعی جوراب با ساق نسبتا کوتاه است که ارتفاع ساق کمی بالاتر از مچ پا می‌باشد. به دلیل اینکه ارتفاع ساق در جوراب‌های دو ربع حدودا معادل نصف جوراب‌های ساق‌دار می‌باشد، جوراب‌های دو ربع با نام جوراب نیم‌ساق نیز در بازار شناخته می‌شوند.

درباره‌ی نویسنده
مجموعه فروشگاه بازیشاد در سال 1393 شروع بکار نموده و با تکیه بر توان داخلی، در زمینه‌ فروش آنلاین فعالیت خود را آغاز نمود. اکنون بسیار خرسندیم که با رویکرد حمایت از تولیدات ملی توانسته‌ایم سهمی در بازار فروش و پخش ایران داشته باشیم و هم اکنون محصولات خود را به سراسر کشور ارسال کنیم.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها