گروه LEGO اولین مجموعه LGBTQIA + خود را که برای بزرگداشت تنوع محصولاتش   در نزد طرفداران LEGO خود در سراسر جهان طراحی شده است و با الهام از پرچم   نمادین رنگین کمان به عنوان نمادی از عشق و پذیرش توسط جامعه طراحی شده  است  ، راه اندازی کرده است.
این مجموعه جدید دارای 11 مینی فیگور تک رنگ است که هر کدام مدل موهای خاص و رنگین کمان خود را دارند. مدل 346 قطعه ای به مناسبت آغازی جدید از اول ژوئن به فروش می رسد و از طریق فروشگاه های LEGO.com و LEGO در دسترس خواهد بود.

Lego announces 1st rainbow set ahead of LGBTQ Pride month

متیو اشتون، طراح این مدل، گفت: "من می خواستم مدلی ایجاد کنم که نماد فراگیری باشد و همه طرفدارن لگو آن را جشن بگیرند.
"همه بی نظیر هستند و با کمی عشق ، پذیرش و درک بیشتر در جهان، همه ما می توانیم احساس آزادی بیشتری داشته باشیم تا خود واقعی و عالی خود باشیم! این مدل نشان می دهد که ما اهمیت می دهیم و واقعاً معتقدیم "همه عالی هستند"! "

اشتون گفت که این مجموعه همچنین ایجاد جشن در جامعه طرفدران LGBTQIA + در گروه LEGO و پر مخاطب در میان طرفداران بزرگسال این برند خواهد بود.
"من خوشبختانه بخشی از یک جامعه افتخارآمیز ، حامی و پرشور همکاران و هواداران لگو هستم. همه ما عشق به خلاقیت و ابراز وجود را از طریق آجرهای LEGO بعنوان احساس مشترک داریم و این مجموعه راهی است برای نشان دادن قدردانی من از همه عشق و الهاماتی که به طور مداوم بین ما مشترک است. "

LEGO Pride Monochromatic Minifigure Set | Everyone is Awesome Official  Images & Preview! - YouTube

گروه LEGO بر تعهد خود در ایجاد یک محل کار متنوع و فراگیر تأکید کرده است. این شرکت با Workplace Pride ، Stonewall و Open for Business همکاری می کند تا به استراتژی های پشتیبانی از کارمندانی که به عنوان LGBTQIA + و متحدان در سراسر شرکت معرفی می شوند، کمک کند.
این برنامه همچنین از خیریه مستقر در انگلستان ، مدل های متنوع نقش (Diversity Role Models) پشتیبانی می کند که برای آموزش کودکان درمورد فراگیری و همدلی به منظور ایجاد نسل های آینده حمایتگر و بصورت فراگیر فعالیت می کند.

We Are All Beautiful": Lego Releases LGBTQ + Toy Bundle

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.LEGO.com/EveryoneisAwesome مراجعه کنید.


تهیه و تنطیم: اسباب بازی بازیشاد