ارسال از تهران به سراسر ایران
مجموع حداقل مبلغ ثبت سفارش 5,000,000تومان می‌باشد
09102341090
دسته‌بندی کالاها

بایگانی نوشته‌ها


خرید ملک ۶.۵میلیون پوندی با اسباب‌بازی

خرید ملک ۶.۵میلیون پوندی با اسباب‌بازی

یک یوتیوبر شش ساله اهل کره‌جنوبی اخیرا توانسته خانه‌ای به ارزش ۹.۵ میلیارد وون (۶.۵ میلیون پوند) را از طریق نقد و بررسی اسباب‌بازی‌های مختلف و برنامه‌هایی که در کانال‌های ویدیویی گوناگون با همین موضوع اجرا کرده، خریداری نماید.

اسباب‌بازی میلیاردرهای سرشناش

اسباب‌بازی میلیاردرهای سرشناش

میلیاردرها نیز از بسیاری از جهات شبیه انسان های معمولی هستند. علاوه بر  قایق های تفریحی مجلل، خودروهای گران قیمت و سریع، و البته کلکسیون های  هنری با ارزش، ثروتمندترین افراد جهان نیز دوست دارند پولشان را برای وسایل  و تفریحاتی که علاقه دارند صرف کنند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم شما  را با علایق شخصی، اسباب بازی ها و وسایل تفریحی برخی از این میلیاردرها در  سراسر جهان آشنا کنیم که از شنیدن آن ها شگفت زده خواهید شد.

اسباب‌بازی نمونه بازسازی شده فراری

اسباب‌بازی نمونه بازسازی شده فراری

رکورد قیمت خودروهای مخصوص کودکان، روز شنبه در حراجی RM-Sotheby در پاریس، شکسته شد. شنبه سیزدهم فوریه، فراری ۳۳۰ P2 Junior توسط مربی فرانسوی، De  La Chapelle، به قیمت ۱۱۰,۰۰۰ یورو (۱۳۳,۳۲۵ دلار) به فروش رفت. این قیمت، بالاترین پیشنهادی است که برای یک خودرو کوچک اسباب بازی در تاریخ، ارائه  شده است.

درباره‌ی نویسنده
مجموعه فروشگاه بازیشاد در سال 1393 شروع بکار نموده و با تکیه بر توان داخلی، در زمینه‌های فروش و پخش آنلاین اسباب‌بازی و لوازم خانه فعالیت خود را آغاز نمود. اکنون بسیار خرسندیم که با رویکرد حمایت از تولیدات ملی توانسته‌ایم سهمی در بازار فروش و پخش ایران داشته باشیم و هم اکنون محصولات خود را به سراسر کشور ارسال کنیم.
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...