همدان، انتهای خیابان هنرستان، روبروی بانک مسکن
با ما تماس بگیرید
09186780090

کنترلی


اسباب بازی کنترلی


کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش:

بی سیم واکی تاکی مدل اینترفون interphone اصلی

185,000 150,000 تومان 19%

می‌توانید در سفر یا در رستوران و هتل، به والدین عزیزتان یا دوستانتان پیغام بدهید و با آن‌ها صحبت کنید. قطعا ما یک گوشی همراه را به شما معرفی نمی‌کنیم. اینجا در مورد یک بی‌سیم اسباب‌بازی صحبت می‌کنیم که بسیار شبیه نمونه‌ی اصلی آن است و می‌تواند تا فاصله‌ی 50 تا 60 متری را پوشش دهد. «بی‌سیم اسباب‌بازی مدل Interphone» یک جفت بی‌سیم 19.5 سانتی‌متری است که از پلاستیک ساخته‌ شده و دو باتری کتابی در بسته‌بندی دارد تا برای بازی در این بی‌سیم مشکی‌رنگ قرار دهید. این اسباب‌بازی دارای یک ساعت دیجیتالی روی هر گوشی است تا درصورتی‌که به اعلام زمان دقیق احتیاج داشتید، بتوانید سریع آن را به دوستتان بگویید؛ علاوه‌براین یک دکمه‌ی puse هم روی آن  قرار دارد تا در حین صحبت از آن استفاده کنید و پیغام دوستان و.. را بشنوید. وزن هر بی‌سیم بسیار سبک و 57 گرم است. سبک‌بودن این اسباب‌بازی از مزایای آن است؛ زیرا دست بچه‌ها در حین بازی خسته نمی‌شود. Interphone یک اسباب‌بازی بسیار ایدئال برای کودکان بالای سه سال و عاشق دنیای خیالی است که می‌توان از آن برای آموزش هم استفاده کرد و فضایی شاد برایشان آفرید.


اسباب بازی ماشین کنترل فرمانی درب بازشو قرمز مشکی 1:18

650,000 400,000 تومان 39%

ماشین کنترلی فرمانی: ماشین ها اسباب بازی هایی هستند که پدر و پسر  فرقی  ندارد ، هر دو به یک اندازه از بازی کردن با آنها غرق لذت و شادی می  شوند. درست است که همه ی ماشین ها مهم ترین کارایی شان فقط حرکت کردن است اما سازندگان معمولا سعی نمودند هر بار این ” حرکت کردن ” را به شیوه ای  جدید به نمایش بگذارند . بعضی ها به صورت کششی هستند و با کشیدن شان به سمت عقب و سپس رها کردنشان به حرکت در می آیند . بعضی ها توسط خود کودک باید حرکت داده شوند و جذاب ترین نوع شان این است که توسط یک کنترل به حرکت در   می آیند .


ماشین فراری کنترلی فرمانی درب بازشو مشکی سفید

680,000 420,000 تومان 39%

محبوبیت بازی با ماشین‌های کنترلی میان کودکان و حتی بزرگ‌ترها بسیار زیاد  است. ریموت کنترل فرمانی آنتن دار این ماشین قابلیت حرکت به چهار جهت جلو،   عقب، چپ و راست را دارد و تنها دو باتری قلمی می‌خورد. خود ماشین نیز به  یک  بسته باتری قابل شارژ نیاز دارد که این بسته باتری شارژی به همراه  شارژر در داخل جعبه تعبیه شده است. این ماشین کنترلی در مقیاس 1:16  ساخته‌شده است و می‌تواند هدیه مناسبی برای دوست داران ماشین و کودکان شما  باشد.


ماشین لودر کنترلی مدل bjl008

450,000 350,000 تومان 23%

با افزایش محبوبیت ماشین ها و ماکت های راه سازی همواره بسیاری از شرکت های  تولید کننده ماشین های اسباب بازی در تلاش برای ساخت ماشین های کنترلی راه  سازی برای جذب مخاطب بیشتر بوده اند که یکی از شرکت های موفق در این زمینه  شرکت JBL است. اسباب‌بازی های کنترلی بخصوص ماشین‌ها بسیار جذاب هستند و چه کودکان و چه بزرگسالان همیشه علاقمند به بازی با آن‌ها هستند. از سری ماشین‌های کنترلی خاص لودر کنترلی مدل JBL008 می‌باشد که از جنس پلاستیک با کیفیتی بسیار بالا ساخته شده‌اند. این ماشین با ریموت کنترل کار می‌کند. با ریموت کنترل میتوان ماشین را به جلو و عقب حرکت دهید و همچنین زاویه حرکت به چپ و راست را نیز تغییر دهید.


بیسیم واکی تاکی دستی باوفنگ مدل baofeng bf888s

1,500,000 950,000 تومان 37% ناموجود

بیسیم واکی تاکی باوفنگ baofeng شارژی با چراغ قوه و برد 200 متر، یک بیسیم اسباب بازی برد بالا و با کیفیت بالا و صدای واضح و عالی دارای ولوم تنظیم برای کودکان محسوب  می شود.


ماشین کنترلی چراغ دار مدل 666-45

250,000 195,000 تومان 22% ناموجود

ماشین کنترلی یکی از جذاب ترین سرگرمی های موجود در دنیا است. خرید ماشین کنترلی چراغدار کوچک با قیمت مناسب می تواند یک انتخاب ایده آل برای سرگرمی و تفریح کودکتان باشد.


اسباب بازی ماشین کنترل خلبانی َشارژی قرمز 1:16 مدل BW333

680,000 365,000 تومان 47% ناموجود

اسباب بازی ماشین کنترلی خلبانی شارژی: درست است که همه ی ماشین ها مهمترین کارایی شان فقط حرکت کردن است. اما  سازندگان معمولا سعی نمودند هر بار این ” حرکت کردن ” را به شیوه ای جدید به نمایش بگذارند. بعضی ها به  صورت کششی هستند و با کشیدن شان به سمت عقب و سپس رها کردنشان به حرکت در  می آیند. بعضی ها توسط خود کودک باید حرکت داده شوند و جذاب ترین نوع شان  این است که توسط یک کنترل خلبانی به حرکت در می آیند.


اسباب بازی ماشین کنترل خلبانی َشارژی زرد 1:16 مدل BW333

680,000 355,000 تومان 48% ناموجود

اسباب بازی ماشین کنترلی خلبانی شارژی: درست است که همه ی ماشین ها مهم ترین کارایی شان فقط حرکت کردن است. اما  سازندگان معمولا سعی نمودند هر بار این ” حرکت کردن ” را به شیوه ای جدید به نمایش بگذارند. بعضی ها به صورت کششی هستند و با کشیدن شان به سمت عقب و سپس رها کردنشان به حرکت در می آیند. بعضی ها توسط خود کودک باید حرکت داده شوند و جذاب ترین نوع شان این است که توسط یک کنترل خلبانی به حرکت در می آیند.


ماشین کنترلی آفرود دو کنترل سنسور مچی انگشتی DH666-68

1,600,000 965,000 تومان 40% ناموجود

ماشین آفرود با دو کنترل سنسور مچی انگشتی و قابلیت حرکت در همه سطوح و همچنین با چرخها و بدنه دارای نور زیبا. ماشین کنترلی آفرود مدل Drift dh666-68 یک آفرود بسیار جذاب با موتور بسیار قوی. این ماشین کنترلی آفرود می‌تواند در جا دریفت زده و یا به طرفین به صورت مستقیم حرکت کند. چرخهای ماشین dh666-68 طوری ساخته شده‌اند که می‌تواند در همه سطوح حرکت کند. در زمینهای سنگلاخ، ماسه، شنی، چمن و سیمان و آسفالت هیچ مشکلی برای حرکت ندارد. قدرت بدنه ماشین کنترلی آفرود dh666-68 به قدری بالاست که به راحتی می‌تواند بدون هیچ آسیبی از پله‌ها پایین بیاید. نکته قابل توجه این ماشین آفرود دو کنترله بودن آن است. یعنی یک کنترل که مانند سایر ماشین‌ها داشته و کنترل دوم به دور مچ دست و انگشت اشاره بسته می‌شود. این دو کنترل کاملاً مجزا بوده و هیچ ارتباطی با هم ندارند. یعنی شما می‌توانید ماشین کنترلی آفرود مدل dh666-68 را هر کدام از آنها حرکت دهید.


اسکوتر برقی 8 اینچ خود تعادلی بلوتوثی دو چرخ هوشمند ریموت دار آبی قرمز

5,550,000 4,670,000 تومان 16% ناموجود

1. حداکثر ایمنی: Hoverboard BEBK با گواهینامه CE و گواهینامه UL2272 برای   منبع تغذیه، بالاترین استانداردهای ایمنی را دارد. برای بالاترین خواسته   ها و رفتار ایمن رانندگی برای فرزندان خود. با نشانگر یکپارچه سطح باتری و   سیگنال های زنگ خطر.    2. هاوربرد قدرتمند: 2 موتور 350W با حداکثر   سرعت 15 کیلومتر در ساعت ، لاستیک های لاستیکی جامد ضد سوراخ و برد تا 20   کیلومتر با یک بار شارژ باتری، شما را با خیال راحت و سریع به مقصد می   رسانند.    3. عملکرد تعادل خودکار: تراشه ها به طور خودکار تعادل را  حفظ  می کنند در حالی که به رانندگی کمک می کنند. ایده آل برای پشتیبانی  ایمن  برای یادگیری سریع سبک رانندگی. ایده آل برای کودکان و مبتدیان.    4.  لاستیک های جامد 8 اینچ، با شرایط مختلف جاده سازگار میشوند.     5. ارسال  رایگان - ما سریع بعد از سفارش محصول را ایمن بسته بندی کرده و  از انبار  خارج به بهترین و سریعترین روش ارسال سفارش شما را بسته به مکان  تحویل طی  دو تا چهار روز کاری اسکوتر برقی یا هاوربرد محبوب خود را از ما  دریافت  خواهید کرد!


اسباب بازی ماشین کنترل فرمانی درب بازشو آبی مشکی 1:18

650,000 400,000 تومان 39% ناموجود

ماشین کنترلی فرمانی: ماشین ها اسباب بازی هایی هستند که پدر و پسر  فرقی ندارد ، هر دو به یک اندازه از بازی کردن با آنها غرق لذت و شادی می  شوند . درست است که همه ی ماشین ها مهم ترین کارایی شان فقط حرکت کردن است .  اما سازندگان معمولا سعی نمودند هر بار این ” حرکت کردن ” را به شیوه ای  جدید به نمایش بگذارند . بعضی ها به صورت کششی هستند و با کشیدن شان به سمت  عقب و سپس رها کردنشان به حرکت در می آیند . بعضی ها توسط خود کودک باید  حرکت داده شوند و جذاب ترین نوع شان این است که توسط یک کنترل به حرکت در  می آیند .


دسته‌بندی